ZUS uruchamia nowe linie tematyczne
Aby ułatwić Państwu kontakt telefoniczny w najważniejszych aktualnie sprawach, od 18 marca uruchomiliśmy 3 nowe linie tematyczne pod nowymi numerami telefonów:
1. nr telefonu 22 290 87 01
· obsługa w sprawie świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji
· obsługa w sprawie zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem w związku z zamknięciem żłobka, klubu dziecięcego, przedszkola, szkoły
2. nr telefonu 22 290 87 02
· obsługa w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców
3. nr telefonu 22 290 87 03
· obsługa w sprawie odwołanych badań lekarskich i rehabilitacji leczniczej
Pod tymi numerami jesteśmy dostępni w dni robocze (pn.- pt.) w godzinach 7 – 15
Nadal do Państwa dyspozycji jest ogólnopolska linia telefoniczna pod nr. Tel. 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.-pt) w godzinach 7-18.
Po wybraniu „0”(połączenie z konsultantem Centrum Obsługi Telefonicznej), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy:
– 1 – Pomoc techniczna i obsługa e-ZLA,
– 2 – Renty i emerytury,
– 3 – Zasiłki,
– 4 – Informacje dla ubezpieczonych,
– 5 – Informacje dla płatników,
– 7 – Wsparcie dla przedsiębiorców
– 9 – Zasiłek opiekuńczy i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji
Dodatkowo w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców możecie Państwo skorzystać z pomocy doradców ds. ulg i umorzeń pod bezpośrednimi numerami telefonów.
Kontakt do doradców: www.zus.pl/firmy/ulgi/umorzenia/doradca-w-sprawie-ulg-i-umorzen
Wojciech Dyląg
regionalny rzecznik prasowy ZUS
w woj. podkarpackim