Pracujesz w administracji publicznej? Weź udział w konferencji
Już 17 października w Rzeszowie odbędzie się konferencja dedykowana kierownictwu i pracownikom administracji publicznej w tym samorządowej. Co zrobić w sytuacji gdy do urzędu przyjdą dziennikarze? Jak reagować i kontaktować się z mediami? Nowoczesny urząd powinien być społecznie odpowiedzialny? Czym jest społeczna odpowiedzialność? Każda instytucja realizuje działania promocyjne. Jak skutecznie o nich informować społeczeństwo? Jak komunikować o działaniach? Social media w administracji – czy nowoczesne narzędzia komunikacji są potrzebne? Zalety i zagrożenia.
Już 17 października w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie (ul. Sucharskiego 2) od godz. 9:30 odbędzie się konferencja poświęcona m.in. relacjom media – administracja – biznes.
Uczestnictwo w konferencji jest bezpłatne. Zgłoszenia uczestnictwa: tel. 17 867 52 18 – email: [email protected]
Serdecznie zapraszamy do udziału.
Więcej informacji o konferencji znaleźć można na www.zus.pl lub poprzez kontakt na powyższy numer telefonu lub e-mail.
Konferencja jest organizowana w ramach jubileuszu 85-lecia Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Wojciech Dyląg
Regionalny Rzecznik
w województwie podkarpackim
Zakład Ubezpieczeń Społecznych