Od wtorku zmiana obsługi stron w urzędzie w Nozdrzcu
Publikujemy komunikat w sprawie organizacji obsługi w Urzędzie Gminy Nozdrzec. Zmiany wchodzą w życie od wtorku 25 bm. W celu ograniczenia rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2, w trosce o bezpieczeństwo klientów jak i urzędników, w okresie od 25 stycznia do 28 lutego w urzędzie gminy w Nozdrzcu zostają wprowadzone ograniczenia w bezpośredniej obsłudze interesantów.
W ww. okresie urząd nie przyjmuje klientów, z wyłączeniem Urzędu Stanu Cywilnego, dowodów osobistych i kasy. Interesanci będą przyjmowani pojedynczo w holu oraz na sali narad.
Kontakt osobisty z pracownikami poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu będzie możliwy jedynie w szczególnie uzasadnionych przypadkach, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym.
Urząd zachęca do korzystania z komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej. Do dyspozycji pozostają adresy i numery ogólne:
ePUAP: /9bc4ra41c1/skrytka
adres e-mail: [email protected]
tel.: 13 4398020
W trakcie wizyty w urzędzie interesanci są zobowiązani do:
- przestrzegania nakazu zakrywania ust i nosa przy pomocy maseczki oraz na prośbę pracownika Urzędu odkrycia ust i nosa w przypadku konieczności identyfikacji lub weryfikacji tożsamości danej osoby,
- dezynfekcji rąk po wejściu do budynku Urzędu, w którym dostępny jest automatyczny dozownik z płynem do dezynfekcji,
- zachowania odległości co najmniej 1,5 m od innych osób przed i w budynku Urzędu.
Info: UG Nozdrzec