Pracujesz w administracji publicznej? Weź udział w konferencji

szkolenie300

Już 17 października w Rzeszowie odbędzie się konferencja dedykowana kierownictwu i pracownikom administracji publicznej w tym samorządowej. Co zrobić w sytuacji gdy do urzędu przyjdą dziennikarze? Jak reagować i kontaktować się z mediami? Nowoczesny urząd powinien być społecznie odpowiedzialny? Czym jest społeczna odpowiedzialność? Każda instytucja realizuje działania promocyjne. Jak skutecznie o nich informować społeczeństwo? Jak komunikować o działaniach? Social media w administracji – czy nowoczesne narzędzia komunikacji są potrzebne? Zalety i zagrożenia.

Już 17 października w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie (ul. Sucharskiego 2) od godz. 9:30 odbędzie się konferencja poświęcona m.in. relacjom media – administracja – biznes.

Uczestnictwo w konferencji jest bezpłatne. Zgłoszenia uczestnictwa: tel. 17 867 52 18 – email: szkolenia.rzeszow@zus.pl

Serdecznie zapraszamy do udziału.

Więcej informacji o konferencji znaleźć można na www.zus.pl lub poprzez kontakt na powyższy numer telefonu lub e-mail.

Konferencja jest organizowana w ramach jubileuszu 85-lecia Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Wojciech Dyląg
Regionalny Rzecznik
w województwie podkarpackim
Zakład Ubezpieczeń Społecznych

konferencja

Redakcja nie publikuje komentarzy zawierających treści wulgarne lub obraźliwe, komentarzy naruszających dobra osób trzecich, jak również komentarzy nie na temat. Błyskotliwym opiniom wszelkich trolli i hejterów zapewniamy miłą utylizację w naszym koszu.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress