czwartek, 25 kwietnia, 2024
AktualnościRozrywkaWydarzenia

Nie zagubić talentu! [FOTO]

Zarząd Województwa Podkarpackiego na posiedzeniu w dniu 8 listopada br. przyznał stypendia i nagrody pieniężne w ramach programu wspierania edukacji uzdolnionej młodzieży „Nie zagubić talentu”. Wśród jedenastu nagrodzonych zespołów artystycznych znalazł się Szkolny Teatr Lalki i Aktora w Turzym Polu. Nagroda została przyznana za sukcesy teatru w roku szkolnym 2015/16. Najważniejsze z nich to:
Podkarpacki Konkurs Literatura i Dzieci w Rymanowie i w Rzeszowie – I Nagroda,
• XII Wojewódzki Przegląd Zespołów Szkolnych “O Gęsie Pióro” w Stalowej Woli – Nagroda Główna,
• XXIV Wojewódzki Przegląd Szkolnych Form Teatralnych “Jarosławski Kacperek” w Jarosławiu – Nagroda Główna,
• 37 Ogólnopolski Przegląd Teatrów Dziecięcych i Młodzieżowych “Dziatwa 2016” w Łodzi – Nagroda,
• IV Ogólnopolski Festiwal Teatralnego im. Felicjana Dulskiego w Krakowie – Nagroda Specjalna,
• XXI Wojewódzki Przegląd Małych Form Teatralnych „Bajkowisko 2016” w Rzeszowie – I Miejsce,
• 9 Ogólnopolskie Prezentacje Teatrów Poszukujących o Nagrodę im. Tadeusza Kantora „Wielopole 2016” – wyróżnienie,
• 48. Ogólnopolskie Puławskie Spotkania Lalkarzy w Puławach – Nagroda,
• XVIII Konfrontacje Zespołów Teatralnych Małych Form “Antrakt” w Przemyślu – II nagroda.

Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 29 bm. w Filharmonii Podkarpackiej w Rzeszowie. Wzięli w niej udział m.in.: Władysław Ortyl – marszałek województwa podkarpackiego, Jerzy Cypryś przewodniczący sejmiku województwa podkarpackiego oraz podkarpacki kurator oświaty – Małgorzata Rauch. Nagrodę odbierali przedstawiciele teatru: Izabela Wojtowicz, Wiktoria, Żak, Emilia Pawlikowska, Urszula Wojtowicz, Gabriela Mendyka, Oliwia Mendyka, Weronika Żak, Aleksandra Borek, Maria Władyka z opiekunem Waldemarem Kośmidrem i dyr. ZS w Turzym Polu Zuzanną Konieczną.

Na podst. inf. STLiA w Turzym Polu

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x